domingo, enero 26, 2025
ActualitatAgendaBibliotecaInfantilJoventutLlibres

Activitats a la Biblioteca de Novelda.

👉🏻La regidora de Cultura, Genoveva Micó, vol comunicar a tota la població de Novelda que la Biblioteca Municipal comença l’any amb projeccions cinematogràfiques tant per al públic infantil/juvenil (dissabtes a les 11:30h) com per al públic en general (dijous a les 19:30h), que continuen tenint lloc en el Saló d’actes de la Casa de Cultura.


🎥🎞️Dijous 18 de gener “Al final de l’escala”.
🎥🎞️Dissabte 20 de gener, “Madagascar 3”.
🎥🎞️Dijous 25 de gener “Eduardo Manostijeras”.


📚A més, amb l’inici de l’any, comencen els tres Clubs de Lectura: l’ infantil/juvenil en valencià, un altre grup de conversa en anglés i el tercer en castellà, destinat al públic adult.


👧🏻👦🏼El grup de conversa en valencià “Entre Línies” es reunirà dijous que ve 25 de gener per a comentar la novel·la gràfica “L’Home gos”, a les 18h a la Biblioteca Infantil/Juvenil i està destinat al públic infantil/juvenil entre 8 i 12 anys.


🇬🇧El grup de conversa en anglés, que actualment està llegint “Pride and Prejudice” de Jane Austen, es trobarà l’últim dimarts del mes (30 de gener) a les 18h a la Casa de Cultura per a preguntar, comentar i debatre sobre el llibre proposat.


📙El Club de Lectura en castellà enfocat al públic adult, comentarà el llibre “Vozdevieja” d’Elisa Victoria, una crònica sobre la infància d’una xiqueta de nou anys. La trobada serà el dimecres 7 de febrer a les 18:30h a la Casa de Cultura.


🗣️Micó també ha anunciat que el dimecres 31 de gener a les 19:30h Juan Vera Gil presentarà el llibre “La carne del cisne” de Teresa Cardona i comptarem amb la presència de l’autora.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *